Методичний діалог «Особливості
освітнього процесу в умовах воєнного стану» 26.10.2022
План засідання
Презентація до засідання
Виступили:
1) Пиріг
О.В. «Підвищення кваліфікації педагогів в умовах сьогодення»
2) Базя
Ю.С. «Використання дошки Miro на
онлайн-уроці»
3) Іванова
А.О., Сагайдак Г.О. «Про використання сервісів Zoom під
час онлацн-уроків»
4) Махінова
Н.С., Матвієнко А.О., Андрійченко Н.О. «Особливості роботи в 5 класах НУШ»
5) Матвієнко
А.О., Федорішина Т.П., Сагайдак Г.О., Базя Ю.С., Махінова Н.С., Панова Н.М. –
обговорення проведення ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови та
літератури, проведення І та ІІ етапів Міжнародного мовно-літературного конкурсу
учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка у 2022/2023 н.р., вибір
членів журі.
6) Омельченко
Л.О. «Використання в онлайн-навчанні електронних освітніх ресурсів «Мій клас» та
ClassTim» - презентація досвіду роботи
7) Пиріг
О.В. – презентація методичної збірки «Швидка допомога для вчителя, або
Методична абетка»
Вирішили:
1. - Врахувати
вимоги чинних нормативних документів щодо підвищення кваліфікації в роботі
педагогів.
2. - В
умовах воєнного стану під час дистанційного навчання чітко дотримуватися вимог
щодо тривалості проведення онлайн-уроків, звернути увагу на індивідуальний
підхід при оцінюванні навчальних досягнень учнів (особливо тих, хто перебуває
за кордоном, на домашньому навчанні), звертати увагу на диференціацію завдань,
творчій підхід, неординарність мислення учнів. Застосовувати сучасні освітні
сервіси та платформи, розвиваючи інтерес учнів до навчання.
3. - Під час
роботи з учнями 5 класів НУШ особливу увагу звертати на мотивацію до навчання,
чітко дотримуватися критеріїв оцінювання, Державного стандарту базової
загальної освіти та вимог навчальних програм. Звернути увагу на різноманітність
методичного інструментарію вчителя на уроках мови та літератури.
4. - Затвердити склад журі ІІ етапу Конкурсу ім.
Т.Шевченка у складі:
№
з/п
Прізвище,
ім’я, по батькові
Посада
1.
Панова Надія Миколаївна
спеціаліст І категорії відділу освіти Перещепинської міської ради, голова
журі
2.
Пиріг Олена Володимирівна
керівник методичної секції вчителів гуманітарних дисциплін закладів
загальної середньої освіти Перещепинської ТГ, вчитель зарубіжної літератури
Перещепинського ліцею
3.
Федоришина Тамара
Павлівна
вчитель української мови та літератури
Панасівського ліцею
4.
Білокінь Алла Вікторівна
вчитель української
мови та літератури Шандрівського ліцею
5.
Кравець Світлана Іванівна
вчитель української
мови та літератури Голубівського ліцею
6.
Базя Юлія Сергіївна
вчитель української
мови та літератури Перещепинського ліцею
7.
Матвієнко Антоніна Олександрівна
вчитель української мови та літератури Перещепинської гімназії
8.
Дорошенко Наталія Василівна
вчитель української
мови та літератури літератури Шандрівського
ліцею
9.
Пред Людмила Миколаївна
вчитель зарубіжної
літератури Керносівського ліцею
10.
Прокопенко Анастасія Михайлівна
вчитель української
мови та літератури Левенцівського ліцею
- Схвалити досвід роботи вчителя української мови та
літератури Керносівського ліцею Омельченко Л.О. «Використання в онлайн-навчанні
електронних освітніх ресурсів «Мій клас» та ClassTim»
Методичний семінар-практикум "Розвиток життєтворчих навичок як основи життєвої компетентності учня на уроках словесності"
№
з/п
Прізвище,
ім’я, по батькові
Посада
1.
Панова Надія Миколаївна
спеціаліст І категорії відділу освіти Перещепинської міської ради, голова
журі
2.
Пиріг Олена Володимирівна
керівник методичної секції вчителів гуманітарних дисциплін закладів
загальної середньої освіти Перещепинської ТГ, вчитель зарубіжної літератури
Перещепинського ліцею
3.
Федоришина Тамара
Павлівна
вчитель української мови та літератури
Панасівського ліцею
4.
Білокінь Алла Вікторівна
вчитель української
мови та літератури Шандрівського ліцею
5.
Кравець Світлана Іванівна
вчитель української
мови та літератури Голубівського ліцею
6.
Базя Юлія Сергіївна
вчитель української
мови та літератури Перещепинського ліцею
7.
Матвієнко Антоніна Олександрівна
вчитель української мови та літератури Перещепинської гімназії
8.
Дорошенко Наталія Василівна
вчитель української
мови та літератури літератури Шандрівського
ліцею
9.
Пред Людмила Миколаївна
вчитель зарубіжної
літератури Керносівського ліцею
10.
Прокопенко Анастасія Михайлівна
вчитель української
мови та літератури Левенцівського ліцею
(27 жовтня 2021 року)
- підвищення фахового рівня педагогів;
- ознайомлення з сучасними прийомами та методами в педагогічній практиці;
- саморозвиток, самовдосконалення, самопрезентація членів методичної секції;
№ з/п
Зміст роботи
Форма реалізації
Відповідальні
1.
Підготовка до олімпіад та мовознавчих конкурсів.
Круглий стіл
Члени МС
2.
Як активізувати діяльність учнів?
Фестиваль педагогічних ідей
3.
Презентація досвіду роботи вчителя словесника
«Використання мнемонічних методів І прийомів як ефективний і компетентісний
підхід для навчання на уроках української мови Та української літератури в
умовах сучасної освіти»
Презентація
Андрійченко
Н.О.
4.
«Твори сучасних
авторів: ефективні форма та методи зацікавлення сучасного читача»
Презентація досвіду
Вааг А.О.
5.
«Знай, вивчай,
впроваджуй»
Методичний аукціон
Лялька А.М.
Кирнос І.М.
№ з/п |
Зміст роботи |
Форма реалізації |
Відповідальні |
1. |
Підготовка до олімпіад та мовознавчих конкурсів. |
Круглий стіл |
Члени МС |
2. |
Як активізувати діяльність учнів? |
Фестиваль педагогічних ідей |
|
3. |
Презентація досвіду роботи вчителя словесника
«Використання мнемонічних методів І прийомів як ефективний і компетентісний
підхід для навчання на уроках української мови Та української літератури в
умовах сучасної освіти» |
Презентація |
Андрійченко
Н.О. |
4. |
«Твори сучасних
авторів: ефективні форма та методи зацікавлення сучасного читача» |
Презентація досвіду |
Вааг А.О. |
5. |
«Знай, вивчай,
впроваджуй» |
Методичний аукціон |
Лялька А.М. Кирнос І.М. |
Методична скринька семінара
Серпнева нарада 20.08.2021
Засідання методичної секції вчителів-філологів Перещепинської ОТГ (26.03.2021)
Тема: «Формування
професійної майстерності вчителя-філолога»
Мета:
- підвищення фахового рівня педагогів-членів
методичної секції шляхом
самоосвіти;
- попередження професійного вигорання та
засвоєння прийомів таймменеджменту;
- ознайомлення з сучасними прийомами та методами
в педагогічній практиці сучасного вчителя;
-
обмін педагогічним досвідом.
Підключення до онлайн-семінару за посиланням
https://meet.google.com/reh-nyro-ryv
Виступи вчителів
МЕТОДИЧНА СКРИНЬКА ДО СЕМІНАРУ
№ з/п |
Зміст |
Форма прове дення |
Відповідальний |
1. |
Вступне слово |
|
Пиріг О.В., керівник методичної секції,
вчитель зарубіжної літератури та російської мови КЗ «Перещепинський ООЗ №1» |
Практичний
блок |
|||
2. |
«Таймменеджмент та сучасний педагог» |
Майстер-клас |
Чернявська Н.А.,
вчитель української мови та літератури КЗО «Голубівський
ООЗ» |
3. |
«Диференціація
завдань на уроках з предметів філологічного циклу» |
Презентація досвіду |
Вааг А.О., вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури КЗ «Перещепинський ООЗ №1» Канципко Т.П., вчитель української мови та літератури
Перещепинської ЗОШ І-ІІ ст..№2 (філія) |
4. |
«Розвиток комунікативної компетентності на
уроках мови та літератури» |
Майстер-клас |
Іванова А.О., вчитель української мови та літератури КЗО
«Голубівський ООЗ» Білокінь А.В., вчитель української мови та літератури Шандрівського НВК |
5. |
«Через літературний твір до саморозвитку,
самовдосконалення та самореалізації учня» |
Майстер-клас
Презентація досвіду |
Шестіпалова М.М., вчитель української мови та літератури, російської мови НВК «Родина»; Базя Ю.С., вчитель української мови та літератури КЗ «Перещепинський ООЗ №1» |
6. |
«Нетипові підходи до аналізу літературного
твору» |
Презентація досвіду |
Прокопенко А.М., вчитель української мови та літератури,
зарубіжної літератури Левенцівської
ЗОШ І-ІІІ ст. |
7. |
«Підготовка до ЗНО: від А до Я» |
Презентація досвіду |
Гриняк І.М., вчитель української мови та літератури Керносівської ЗОШ І-ІІІ ст.. Мартинюк В.Г., вчитель української мови та літератури Левенцівської ЗОШ І-ІІІ ст. |
8. |
Підведення підсумків семінару. Рекомендації |
|
Учасники семінару. Пиріг О.В. |
2020-2021 навчальний рік
Презентація до засідання І (2020-2021 н.р.) 16.09.2020
2019-2020 н.р.
Тема «Шляхи формування та удосконалення професійної компетенції вчителя»
№
з/п
|
Питання
|
Відповідальний
|
1.
|
Зустріч учасників семінару.
|
Адміністрація, педагоги Панасівського НВК
|
2.
|
Знайомство з учасниками семінару та з планом роботи.
|
Матвієнко Т.О., методист відділу освіти,
Пиріг О.В., керівник методичної секції
|
3.
|
«Книжка та сучасний учень: як зробити стосунки
дружніми?»
Нові підходи до аналізу літературного твору.
-
«Шість капелюхів» як метод критичного мислення
-
Фішбоун як прийом критичного мислення.
-
Фб-сторінки: аналіз твору, характеристика героїв.
|
Дорошенко Наталія Василівна, вчитель української мови та літератури
Шандрівського НВК
Прокопенко Анастасія
Михайлівна, вчитель української мови та літератури та зарубіжної літератури
Левенцівської ЗОШ І-ІІІ ст..
Сагайдак Галина Олексіївна, вчитель української мови та літератури КЗ «Перещепинський
ООЗ №1»
|
4.
|
ЗНО: документація, вимоги, підготовка
|
Федоришина Тамара Павлівна,
Андрійченко Наталія Олексіївна, вчителі української мови та літератури
та зарубіжної літератури Панасівського НВК
|
5.
|
Моніторинг досліджень
професійної компетентності вчителів.
|
Пиріг О.В., керівник методичної секції
|
6.
|
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Зміни в нормативних
документах.
|
|
7.
|
Підведення підсумків семінару
|
Матвієнко Тетяна Олександрівна, провідний спеціаліст відділу освіти
|
Жовтень
2018-2019 н.р.
№
з/п
|
Час
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1.
|
08.15 – 09.00
|
Зустріч учасників семінару. Реєстрація
|
Чергові вчителі
|
2.
|
09.00 – 09.15
|
Відкриття семінару.
Вітальне слово
|
Радовська З.І., методист Новомосковського райво
Борисова Н.М., керівник РМО вчителів зарубіжної літератури та російської мови
|
3.
|
09.15 – 10.00
|
Створення дидактичних моделей з інтерактивною складовою як засіб підвищення якості навчання.
|
Пиріг О.В., вчитель зарубіжної літератури та російської мови КЗ «Перещепинський ОЗ»
|
4.
|
10.00 – 10.30
|
«Коло думок»
Виконання практичних завдань: створення інтелект-карти, фотоквестів, робота з електронними посібниками.
|
Вчителі району
|
5.
|
10.30 -11.00
|
Презентація результатів діяльності
|
Вчителі району
|
6.
|
11.00 – 11.30
|
Методичний консиліум. Вирішення поточних питань щодо роботи РМО в І семестрі 2018-2019 н.р.
|
Вчителі району
|
7.
|
11.30 – 12.00
|
Прийняття рекомендацій районного навчально-практичного семінару.
|
Борисова Н.М., керівник РМО вчителів зарубіжної літератури та російської мови
|
8.
|
12.00 – 12.15
|
Підсумок роботи семінару
|
Радовська З.І., методист Новомосковського райво
|
2017-2018 н.р.
Семінар-практикум вчителів російської мови
Час
проведення
|
Зміст
|
Відповідальні
|
||
I. Організаційний блок
|
||||
8.40 – 9.00
|
Зустріч
учасників семінару. Реєстрація
|
Чергові вчителі
|
||
II. Навчально-теоретичний блок
|
||||
9.00 – 9.10
|
Відкриття
семінару.
Завдання та
цілі.
|
Пиріг О.В., керівник РМО вчителів зарубіжної
літератури та рос.мови
|
||
9.10.-9.50
|
Майстер-клас «Критичне оцінювання медіа ресурсів».
|
Пред А.А., вчитель інформатики
|
||
III. Практичний блок
|
||||
9.55-10. 30
|
Методичний консультація «Сучасні вимоги до
освітнього процесу»
|
Пиріг О.В., керівник РМО вчителів зарубіжної літератури та рос.мови
|
||
10.30-11.00
|
Методична кухня
«Створи себе сам».
|
Пиріг О.В., керівник РМО вчителів зарубіжної
літератури та рос.мови
|
||
11.00-11.15
|
Презентація результатів
діяльності.
|
|||
11.15-11.45
|
ПРАКТИКУМ. Створення блогу РМО
|
|||
11.45-12.15
|
Організація роботи з обдарованими дітьми.
Презентація роботи вчителів «Неталановитих дітей не буває».
|
Творча група вчителів
|
||
12.15-12.35
|
Методична панорама «Кабінет
російської мови та зарубіжної літератури – творча майстерня або…»
|
Пиріг О.В.
Василенко В.І.
|
||
IV. Підсумковий блок
|
||||
12.35 – 13.00
|
Рефлексія.
Прийняття
рекомендацій районного навчально-практичного семінару.
|
Пиріг О.В.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий